We all want love


Some say love ain`t worth a buck….But I`ll give every dime I have left
We all want the same thing….we all want love

Toata lumea vrea dragoste….nu exista persoana care sa nu isi doreasca un asa lucru pretios, care pana la urma e baza vietii. Pacat ca majoritatea nu fac diferenta intre dragoste si iubire in prima faza, apoi intre iubirea egoista si iubirea pura.

Nu stiu ce a fost si nici nu vreau. De ce ?  Pentru ca a trecut. Tot ce a fost bun si ce a fost rau. Aleg sa imi aduc aminte doar de clipele frumoase, de inregistrarile video pe care le avem, de sutele de poze si de timpul petrecut sub acelasi acoperis.

A trecut un an si….nu mai doare…..a secat atunci iar acum se umple….din nou….Diferenta este ca acum e veritabil….din pacate pentru unii, din fericire pentru altii.

Am fost doar niste copii, cu vise muzicale, talentati pana la Dumnezeu si inapoi, care au construit ceva minunat. Am pus sute de resurse, de toate culorile si formele in muzica noastra…Imi permit sa o numesc asa…a noastra. Am luptat pana la ultima rasuflare, chiar si cand palatul nostru de clestar s-a destramat. Ne-am fost unul altuia stalp de sustinere in orice situatie a cuprins muzica si nu numai…si bine am facut…am trait frumos prin exact ce ne-a adus impreuna.

Am invatat ca viata iti ofera sanse de a deveni mai bun. Cu siguranta fiecare ne-am jucat rolul foarte bine in viata celuilalt dupa care am ales sa evoluam separat. Am avut lucruri de invatat de la tine…multe….

  • Mi-ai aratat ca se poate ca familia sa it idea tot suportul de care ai nevoie ….ca poate fi acea sursa de iubire infinita si ca iti poate crea toate conditiile ca tu sa cresti armonios, fara traume.
  • Mi-ai aratat ca increderea in tine vine din interior si mereu ne putem baza doar pe noi insine.
  • Mi-ai demosntrat ca fotbalul poate fi frumos chiar daca nu esti microbista
  • M-ai invatat ca rabdarea nu vine atat de usor pe cat credeam….si ca asta presupune sa ii explici iubitei tale la fiecare meci ce inseamna offside.
  • Mi-ai aratat cum e nevoie sa ai grija de tine prin modul in care taiai ceapa, cu fruculita si cutitul, ca sa nu iti ranesti mainile de pianist.
  • Mi-ai demosntrat ca poti face fericit un om cumparandu-i vata de zahar.
  • Mi-ai dat incredere in mine cand am condus microbuzul trupei, desi eu stiam ca femeile nu pot face asta.
  • Mi-ai aratat ca oamenilor le poate pasa, sunandu-ma de fiecare data la prima ninsoare.
  • Mi-ai aratat ca oamenii nu stau incruntati….ca nu asta este adevarata expresie a unei fete…si m-ai facut sa rad ori de cate ori ai putut
  • Mi-ai aratat ca poti canta si fara un negativ….si cu un microfon fake…care nu e in priza….de atatea ori, la tine in camera, pe Poets of the fall
  • Mi-ai aratat ca mancarea de la KFC si Mc Donald`s nu ingrasa daca e cu iubire. Niciodata!
  • Mi-ai aratat ca, chiar daca suntem ministaruri locale, putem aparea pe dvd-uri ale trupelor pe care le apreciem, cum ar fi Within Temptation
  • Mi-ai demosntrat ca putem ramane tot noi, chiar daca ne place muzica mainstream
  • Mi-ai spus ca pot urca la 7 Scari, chiar daca toata lumea ma tinea de toate cele si eu credeam ca urc singura
  • Mi-ai dovedit ca prin toate poreclele pe care mi le dadeai, dedesubt eram tot eu, Anna

Si atat de multe alte chestii……

 Am fost fericita cu tine…sunt si fara tine….pentru ca stiu ca acum ti-e bine, ca ti-ai ales un drum… …Stiu ca misiunea mea in viata ta s-a terminat acum un an…. si viceversa pentru mine…..dar stiu ca nimeni nu ne va lua ce a fost….niciodata!

 Be free dear music….

Sing your line and thank you for learning me how to play your music…..

Cheers for us!





Comments

Andra Dan said…
Cheers for you ! I am proud to have met the people that you were together and I thank you for that :)