The flower that sings in Key A


Niciodata nu mi-au placut instrumentele! Imi place in schimb sa vad cum canta altii! Niciodata nu m-am vazut cantand la unul. Am instrumentul meu, plasat foarte bine intr-un "Gatutz Fericit" :) Mereu m-am considerat speciala doar pentru ca am posibilitatea sa fac arta in timpul liber, in timpul "plin", ca job, ca pasiune, ca hobby, practic 24 din 24, 7 zile din 7.Si mai nou, am descoperit ca vreau sa invat sa cant la un instrument. O fi testosteronul meu pana in tavan dar chitara, saxofonul, tambalul, acordeonul, tobele si bassul nu se incadreaza in categoria "Anna". Acum ma bucur ca am avut un om langa mine, destul timp, ca sa imi insufle o mica pasiune pentru pian. Si pentru asta ii multumesc! Deci da! Am ales pianul! Si azi mi-a sosit minunatul Yamaha Arius. Acum stiu de ce acum 5 ani am facut mobila wenge!! Ca sa se potriveasca cu noua achizitie ;) Cine ma indruma, nu o face niciodata prost :D

E ca o bomboana de ciocolata amaruie care in mijloc are cel mai dulce sirop de caramel. Invelita bineinteles intr-o catifea rosie de foarte buna calitate. Cu clape pline si grele, cu acorduri minore si triluri vesele ma asteapta sa il forjez. Si ii promit de acum ca nu il dezamagesc! L-am dorit prea tare sa fac asta!

Am savurat si prima cana de ceai de tei alaturi de el! E asezat in locul perfect, de unde pot sa imi vad pisica dormind cu capul inspre mine ( desi e mereu cu el in partea cealalta), cand cant, pot sa imi vad acvariul splendid cu pesti, pot sa imi vad munca in True Mind asezata pe perete si pot sa vad si bicicleta data din generatie in generatie :) Am gasit si locul potrivit pentru suportul de lumanare cu "Be at peace with all things". Si l-am si testat si...ii cam prieste pe el, pe pian  :D In capsorul meu tot ce are legatura cu muzica e un EL sau o EA! Pentru ca ARTA si tot ce tine de ea are un suflet pe care daca il negi si il transformi in obiect, s-ar putea sa te loveasca crunt, unde ti-e mai drag...
 

Niciodata o bucurie nu vine singura ci cu cel putin 515616515156 pe langa :D Drept dovada, azi mi-am dat seama de ce iubesc florile atat de mult. Pentru ca mama mea a pus laolalta din gradina casei parintesti albastrul florilor de Nu Ma Uita pentru vocea grozava pe care o am azi, rosul Macilor pentru pasiunea care ma prinde de mana in a trece prin fiecare zi din an, albul Trandafirilor pentru puritatea sufletului meu, violetul Bujorilor pentru a nu uita sa pretuiesc fiecare apus si rasarit de soare, galbenul Papadiilor pentru soarele cu sclipici ce imi bate in fiecare dimineata in geam, portocaliul Strelitiei pentru pielea catifelata si Urechelnita pentru nebunia si zuzuiala de care nu vreau sa scap niciodata si uite asa, m-a facut pe mine. Eu sunt fata facuta din flori! Si sunt mandra de asta pana la cer si inapoi :) Multumesc mama pentru curaj si Dorina R pentru revelatie!

Nu o sa imi uit vecina care mereu are ceva de obiectat si vorbeste mai putin crestineste despre mine, de fiecare data cand are ocazia. Intr-un fel, ma bucur de ea pentru ca altfel totul ar fi plictisitor, si nici o satisfactie nu ar fi la fel dar in acelasi timp am un mic mesaj pentru ea, asa ca de la vecina la vecina :)

"Draga vecina mea Lica, daca pana acum m-ai urat pentru ca am facut vocalize,ca am cantat in casa si pentru ca mi-am exersat coregrafia,acum ai o sansa in plus sa ma "iubesti" si mai tare pentru ca am si PIAN! si am de gand sa cant tare si mult! Cu drag, artista ta preferata Anna :) "

Concluziile zilei le pun scurt si cu puncte ( ca sa mai acumulam la margelele alea pentru Show :D )

1) Ingerii se bucura pentru noi. Pocnesc prin casa tot felul de lucruri, ne darama stativele cu ariile pentru cantat, fac o hora mare si batatorita pentru ca ne urmam calea si suntem pe aceeasi unda cu ei. Asta e semnul ca o facem bine :) We`re goooooodddddddd Multumesc!
2)E bine si frumos sa ai pian. Sa plangi pe el si sa te bucuri incontinuu doar pentru asta. Sa multumesti tuturor celor care s-au implicat pentru ca eu sa il am. Multumesc!!
3)Cu tarie si cu zambetul pe buze imi voi cumpara flori in fiecare saptamana
4) Vecinica, liniste e intr-un singur loc :) Deocamdata eu stau pe o strada, nu sunt unde e liniste. Daca te grabesti undeva te informez ca eu nu, mai vreau aici, pe Pamant! Multumesc!
5) Pentru artistii pe care ii urmarim cu sufletul la gura: "Venim, nu va faceti probleme! Suntem doar in turneu prin Romania!" Multumim!
6)Intr-o zi vom fi doar noi si pianele, pentru ca Universul nu face diferenta! Multumesc!


Love, Lust, Faith and Dreams 

Comments

Andra Dan said…
You are not just a fucked-up girl who is looking for her own piece of mind. You are this...

Supernatural
Amazing
Terribly Beautiful Hearted
Incredible
Nutso
Ecstatic
Lovable and loving
Effervescent
Tender and sweet
Omnipresent

HUMAN BEING
that I love, appreciate and cherish every single fucking day of my life, and I am the luckiest person on Earth. Period.