You think you know, but you have no idea


Doua lumini difuze, una cu sclipci si alta mata, playlistul cu toate albumele Gregorian  si o lumanare cu esenta de portocala. Asta este atmosfera acum. Ma imbie la scris. Am construit-o tocmai ca sa pot “scoate” estenta noastra in ochiul lumii, sa vada si ei ce am fost si ce a fost acolo.

Atmosfera asta dulce si linistita de mai sus nu e chiar ce experimentam noi in fiecare zi. La noi totul era tare si cat mai miscat! Nimic nu statea locului si cu atat mai mult noi. Fiecare zi era despre ceva, despre orice. Ma uit acum in urma si ma bucur ca nu am avut un calculator performant la care doar sa stam si sa jucam jocuri, ma bucur ca am avut insa o combina puternica la care sa punem cd-ul cu programul artistic sis a il repetam pana ne sangerau picioarele , dorinte multe si imaginatie bogata.

Ne stim din clasa I a, stam in aceasi cartier, la cateva blocuri distanta si totusi pana in clasa a 6 a nu am avut foarte mare interactiune. Atunci cand au inceput sa tropaie sentimentele in noi am inceput sa ne legam ca si amici. Primele batai de inima si primele intrebari despre sarut si alte lucruri complicate de genul asta :D Nu eram doar noi doi, eram trei….ca in final sa ramanem doi pentru 4 ani frumosi si incarcati ca un pom de Craciun.

Mereu , in sufletul meu, te-am considerat special. Chiar si in clasa a 6 a. cand toti ceilalti radeau si se uitau la tine cu o spranceana ridicata. Tocmai pentru lucrurile pe care le faceai, pentru ca erai cel mai finut baiat, pentru ca erai frumos din cale-afara si cel mai mult pentru ca ti-ai luat inima in dinti si ai venit cu noi la atelierul fetelor, ai cusut cu noi si  ai facut prajituri. A fost minunat! Si sunt convinsa ca ai ramas in istoria scolii 11 pentru asta J

Mereu stiam ca esti tu cand intrai pe poarta scolii, pentru ca aveai mersul acela topaitor ca de iepuras. Mereu stiam ca ma pot baza pe tine la orice lucrare, stiam ca imi vei spune la orice si nu m-am inselat. Chiar si cand profa de romana m-a ridicat  in picioare si m-a pus sa il caracterizez pe MIhai Viteazu. Te aud cum imi spuneai “hai! Zi ca e viteaz, ca doar asa il cheama.Hai te rog, zi ceva! Orice!!!”….dar eu, am stat fara sa scot un cuvant si drept urmare am luat nota 2. A fost cea mai tare nota pe care am luat-o in toti anii mei de studiu J

Nici pe profesoara de bio nu o pot uita. Ne-am nimerit in prima banca amandoi in ora aia si a fost dezastru. Ne uitam incontinuu sa vedem daca are par la subrat si nici nu puteam sa ne abtinem din ras. Ne uitam daca e rosu ca cel din cap. Si? Ne-am lamurit?Nu, dar a fost prea amuzant ca sa mai tragem o concluzie.
Si uite asa, incet incet a venit si clasa a 8 a. Sute de emotii si mari pregatiri pentru banchet nicidecum pentru capacitate J Ziua mea norocoasa a fost undeva iarna, nu o localizez foarte bine. Stiu doar ca te asteptam pe tine si pe Deea la mine sa stam impreuna. Momentul venirii voastre a coincis cu momentul venirii mamei acasa si cu a ei replica taioasa la adresa Deei. I can`t blame her! Deloc. Daca nu ar fi fost, nu as fi trait absolut nimic cu tine.
Supararea ei si ruperea relatiei cu mine a fost samanta plantata in pamantul sec care avea sa devina un lan mare de maci infloriti.M-a macinat ceva timp, dupa care m-am intors cu totul catre tine. Si de aici….doar un sirag mare de note muzicale, care fac o pictura armonioasa numai buna de agatat pe peretii sufletului meu…..

*Multumesc ca  ai fost pista mea de aterizare, sacul meu de box, fereastra catre o noua zi si gustul perfect pentru dulce.
*Multumesc ca  ai fost primul om care m-a incurajat sa am un prieten. Primul care mi-a spus ca este in regula daca un baiat ma place sis a fac ce imi spune inima.
*Multumesc ca  am ras atat de mult despre subiectul “sarut frantuzesc” sau “mozol”
*Multumesc ca  mi-ai suportat obsesiile : “Ce mai faci?” “Tommy Hilfiger” “Fluturi”
*Multumesc ca  am fumat prima tigara impreuna in balconul meu in timp ce mama facea baie
*Multumesc ca  mi-ai aratat ca viata simpla e cea mai frumoasa
*Multumesc ca   veneai la mine ori de cate ori te chemam
*Multumesc ca   ai trecut de atatea ori peste cuvantul mamei tale ca sa ne petrecem timp impreuna
*Multumesc ca   mi-ai scris scrisori de la tara
*Multumesc ca  mi-ai dat 4 ani de prietenie frumoasa si intensa
*Multumesc ca  mi-ai permis sa te ajut sa mergi la banchet in clasa a 12 a
*Multumesc ca  am facut petreceri la tine acasa cand mama ta era schimbul 3
*Multumesc ca  ti-ai taiat pentru prima oara pantalonii ca sa  fim rockeri
*Multumesc ca  mereu faceam clatite si creveti cand mama pleca in Ungaria
*Multumesc ca  am dansat pe manele ca niste copii besmetici si nebuni doar pentru ca asa se purta atunci.
*Multumesc ca  ti-ai facut tatuajul Acela despre care doar noi stim
*Multumesc ca  am dormit la tine intr-unul dintre Craciunurile vietii mele
*Multumesc ca  ne dadeam cu tone de crema pe fata si ne prefaceam ca suntem la masaj
*Multumesc ca  mereu imi faceai poze artstice si sexy
*Multumesc ca  mereu imi aduceai bomboane de la matusa ta care lucra la Kraft
*Multumesc ca  mi l-ai prezentat pe varul tau, cel frumos si iubit de toate fetele
*Multumesc ca  m-ai ascultat de fiecare data cand mama ma certa si multumesc ca mi-ai dat un loc unde sa imi vars tot naduful
*Multumesc ca  mi-ai spus de obiceiul cu “cine se trezeste mai tarziu ia banii din pahar si se spala cu apa pe fata”, care se practica de Paste
*Multumesc ca  dadeam amandoi din plete pe Marilyn Manson si Rammstein
*Multumesc ca  am inregistrat atatea casete audio cu noi prostindu-ne pana la cer
*Multumesc ca  intrai in fiecare an, pe 1 Ianuarie primul in casa noastra sic a ai respectat dorinta mamei mele atat de mult
*Multumesc ca  ai iubit animalele atat de tare si ca mereu ai avut pesti, hamster si porcusori de Guineea
*Multumesc ca  mergeam atat de des in oras, pe jos pentru ca nu aveam bani nici macar de bilet, dar de fiecare data eram impreuna
*Multumesc ca  te uitai mereu cu mine la filmele de groaza pentru ca stiai cam or de frica singura, dar ca nu resist sa nu ma uit , fiind preferatele mele
*Multumesc ca   mereu te implicai sa imi iei cadouri cu subinteles si cu legatura cu mine, niciodata, nimic la intamplare
*Multumesc ca  am invatat sa facem covrigi impreuna
*Multumesc ca  m-ai lasat sa te machiez frumos si sa te dau cu rimel chiar daca urai chestia asta
*Multumesc ca ai venit cu mine in Sighisoara la festival si ca ai vrut sa il cunosti pe prietenul meu de atunci
*Multumesc ca ai avut grija de mine la toate concertele la care am fost in Livada Postei
*Multumesc ca m-ai lasat sa fac parte din viata ta zi de zi
*Multumesc ca ai muncit cot la cot cu mine in muzica
*Multumesc ca nu ti-a fost rusine sa imi arati coregrafiile tale
*Multumesc ca insistai de fiecare data sa iti arat coregrafiile mele si multumesc ca nu ti s-au parut niciodata stupide
*Multumesc cat ai adorat muzica asa cum am adorat-o eu
*Multumesc ca ai avut curajul sa fii diferit de mine si sa iti placa Christina Aguilera si sa iti sustii chestia asta pana in panzele albe
*Multumesc ca mi-ai adus in viata cele mai frumoase bomboane, fetele de la  CANDY care ne-au inspirat multa vreme si datorita carora am progresat atat de mult pe partea artistica
*Multumesc ca ai fost primul care a crezut cu adevarat in visul meu de a canta
*Multumesc ca acum pot sa dansez pe orice melodie si pe orice beat si pentru ca am flexibilitatea sa o fac asa cum o fac
*Multumesc ca te-ai uitat la multe inregistrari cu Britney Spears alaturi de mine
*Multumesc ca ai colectionat sute de articole cu artistele noastre preferate, BS si CA
*Multumesc ca sunt artista de astazi!

Am vrut sa fie ultima fraza aceasta pentru ca stiu ca lectia mea prin tine era sa imi descopar latura aceasta si sa nu renunt la arta. E una din lectiile mele in viata. E profesia pe care am ales-o in viata asta si de care ma voi tine pana la sfarsit. Drumul nu a fost si nici nu va fi usor pe calea muzicii, dar stiu cu siguranta ca this is it. Titlul postului “You think you know, but you have no idea” e o zicala a cantaretei BS legata de muzica si de munca in ea. Pentru mine se aplica in arta noastra si in relatia de prietenie pe care am sunadt-o in timp. They think they know, but they have no idea!
La Multi Ani Valishcutz! La multi ani din tot sufletul meu! Te-am iubit enorm si inca nu mi-am dat demisia. Fii mandru de cine esti and wear your heart on your sleeve, ca ai de ce
Inchei cu inca un MULTUMESC pentru ca stiu ca  daca nu erai tu, nu era Anna dansatoarea, nu era Anna din True Mind si nu era nici Anna artista  de azi 17 Martie 2013.







Comments

Andra Dan said…
Pamant sacru e aici, si magie, si ochi plini de bucurie si de lacrimi si de viata.
Ma inchin in fata acestei prietenii care a creat o gradina atat de minunata in voi si indraznesc sa zic si eu Multumesc, Vali, pentru tot ce ai facut in sufletul Annei. La multi ani!